Kom eens een kijkje nemen op onze school!

Via onderstaand formulier kunt u een rondleiding/kennismaking aanvragen.

Na het invullen van het formulier zal u worden gebeld om een datum en tijd te bepalen voor de rondleiding.

Hoe gaat het in zijn werk?

Het eerste contact met u als ouder vindt plaats tijdens een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek geven wij uitgebreide informatie over de school en is er volop ruimte om uw vragen te stellen. Ook de ontwikkeling van uw kind zal besproken worden.

​

Als uw kind bij ons op school is ingeschreven, wordt hij/zij ongeveer 5 weken voor de vierde verjaardag uitgenodigd voor een paar proefdagdelen om zo te kunnen wennen aan de school. De school neemt hiervoor contact met u op. Vanaf het moment dat uw kind 4 jaar is, wordt hij/zij officieel leerling van onze school.

​

Aanmelden kan gedurende het gehele jaar.

Wij raden u echter aan om uw kind direct bij onze school aan te melden als hij/zij 3 jaar is geworden.

Rondleiding aanvragen

Uw aanvraag voor de rondleiding is ontvangen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.

Heeft u een andere vraag?

Wij zijn op werkdagen van 08.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op (020) 695 71 78.

​

U kunt ons ook per mail bereiken via: administratie@crescendoschool.nl

Basisschool Crescendo
Kortvoort 61c